تولید لپ تاپ قدرتمند لنوو با نمایشگر فوق دقیق


شرکت لنوو از لپ تاپ های جدید و قدرتمند خود رونمایی کرده که یکی از آنها مجهز به نمایشگر فوق دقیق و دیگری دارای قلمی الکترونیک است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیواطلس، یکی از این لپ تاپ ها با نمایشگر ۴K عرضه شده و ThinkPad X۱ Extreme نام دارد.

در مدل جدید لپ تاپ Yoga Book هم از قلم الکترونیک تازه ای استفاده شده و مهم ترین ویژگی آن عمر باتری بالا و ۲۴ ساعته است.

ThinkPad X۱ Extreme با توجه به نمایشگر قدرتمندی که دارد برای گرافیست ها و ویرایش عکس و ویدئو قابل استفاده است و می توان برنامه های واقعیت مجازی را نیز بر روی آن نصب کرد. همچنین امکان اتصال دو هدست به این لپ تاپ وجود دارد.

وزن این لپ تاپ ۱.۷ کیلوگرم و ابعاد نمایشگر لمسی آن ۱۵.۶ اینچ است. پردازنده نسل هشتم Core i۹ اینتل، ۶۴ گیگابایت رم و حافظه اس اس دی دوگانه PCEe از جمله ویژگی های لپ تاپ یادشده است. پردازنده گرافیکی این لپ تاپ GeForce ۱۰۵۰Ti می باشد.

استفاده از آلومینیوم نازک و لایه های مختلف فیبر کربن باعث شده این لپ تاپ در برابر گرما و ضربه مقاومت خوبی داشته باشد. شارژ باتری این لپ تاپ برای ۱۵ ساعت استفاده مناسب است و شارژ ۸۰ درصد باتری آن در ۶۰ دقیقه انجام می شود. قیمت این لپ تاپ ۱۷۵۹ دلار است.

Yoga Book C۹۳۰ هم لپ تاپی با نمایشگر ۱۰.۶ اینچی QHD است که با یک قلم الکترونیکی عرضه می شود. از این قلم می توان برای تایپ کردن استفاده کرد و قلم یادشده عادات تایپی کاربران را می آموزد و به تدریج با آنها خو می گیرد. ضخامت این لپ تاپ تنها ۹.۹ میلیمتر و وزن آن ۷۷۵ گرم است و چرخش ۳۶۰ درجه نمایشگر می تواند آن را به یک تبلت هم مبدل کند. در این لپ تاپ از نسل هفتم پردازنده های اینتل استفاده شده است. ۱۰ ساعت عمر باتری، بلندگوی استریو و قیمت ۹۹۹ یورویی از جمله ویژگی های این محصول است.

کد خبر 4392454
mehrnews.com/news/4392454