کارت ویزیت لایه باز, طرح لایه باز, قالب لایه باز سایت

۴ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

تصاویر رنگی و دنیایی خیالی / غزاله باروتیان


«از زمانی که سن کمی داشتم تصاویر رنگی و فضاهای خیالی همیشه مرا به یک دنیای دیگری می‌برد. ساعت‌ها در دنیای خودم می‌نشستم و خارج از زندگی آدم‌ها در خیالات خودم با تصاویری که می‌‌دیدم خیال‌پردازی می‌کردم و همین باعث شد که تا به این سن، از این دنیای رنگی و خیالی دست نکشم؛ چرا که این خیال، مرا از زندگی روزمره و خاکستری بیرون می‌برد و می‌توانم راه گریزی داشته باشم به فضای پر از رنگی که خودم به شیوه‌ای که دوست دارم خلق می‌کنم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

تعرفه رسمی سال ۹۷ طراحان گرافیک ایران


انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران طبق برنامه سالانه خود، تعرفه سال ۹۷ خدمات حرفه‌ای طراحان گرافیک ایران را بروزرسانی و منتشر کرد. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

طراحی پوستر فیلم / محمد روح الامین


« طراحی پوستر فیلم از لحظه مواجه شدن طراح با فیلم و یا فیلم نامه و البته در برخی اوقات، کارگردان و تهیه کننده آغاز می شود. طراح پوستر فیلم از همه دانش خود نسبت به گرافیک و سینما باید استفاده کند تا بتواند مسیر درستی را در طراحی طی کند.


شناخت سینما، تاریخ سینما و نگاه‌های متفاوت در جهان هنری فیلم و سینما از جمله ملزوماتی است که طراح باید مطلع باشد تا هم دچار تکرار آزار دهنده نشود و هم به ورطه تبلیغ بی خاصیت و غیر مرتبط نیافتد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

رونمایی از پوستر همدان ۲۰۱۸


از پوستر همدان ۲۰۱۸ دیروز ۱۹ خرداد ماه رونمایی شد. به گزارش روزرنگ این پوستر که طی یک یک فرایند مسابقه‌ای برنده شده بود توسط شروین حسینی طراحی شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰