کارت ویزیت لایه باز, طرح لایه باز, قالب لایه باز سایت

۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

تاکید بر گسترش مدرسه جهادی خواندن در مناطق محروم کشور

تاکید بر گسترش مدرسه جهادی خواندن در مناطق محروم کشور


دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، ضمن تقدیر از مدرسان دومین مدرسه جهادی خواندن در منطقه بشاگرد، بر ضرورت ادامه و گسترش این حرکت جهادی در سایر مناطق محروم کشور، تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم تقدیر از مدرسان دومین دوره «مدرسه جهادی خواندن» در منطقه بشاگرد، با حضور حجت الاسلام سید محسن مومنی مدیرکل کمیته امداد شهرستان بشاگرد، علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، امین متولیان معاون برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد کتابخانه‌ها، اسماعیل شفاعی معاون اداری و مالی نهاد، مهدی رمضانی معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد، محمد هادی ناصری مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل نهاد، امیر جهانگیری مدیر کل منابع انسانی و امور پشتیبانی نهاد و همچنین مدرسان و مدیران دومین دوره «مدرسه جهادی خواندن» در ساختمان مرکزی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

زبانِ تصویر مرز ندارد/ استفاده از ظرفیت هنر

زبانِ تصویر مرز ندارد/ استفاده از ظرفیت هنر


سیدجمال هادیان رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن توضیح درباره مسابقه عکس «همه جا در دسترس» بیان کرد که زبانِ تصویر مرز ندارد.

 به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مسابقه عکس «همه جا در دسترس»، سیدجمال هادیان رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره مسابقه عکس «همه جا در دسترس» گفت: این اولین مسابقه عکس حرفه ای است که با موضوع تاثیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات در مناطق دورافتاده فراخوان خود را منتشر کرده است. همه ما می دانیم که زبان تصویر، مرز ندارد و در قاب آن می توان مفاهیم را به سادگی به مخاطب ارایه و اهداف مطلوب را به بهترین شکل در اقشار جامعه نهادینه کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

«ادیپ افغانی» به تالار مولوی می‌آید/ «از خط زرد فاصله بگیرید»

«ادیپ افغانی» به تالار مولوی می‌آید/ «از خط زرد فاصله بگیرید»

نمایش های «از خط زرد فاصله بگیرید» و «ادیپ افغانی» آثاری هستند که به زودی اجرای عمومی خود را در مرکز تئاتر مولوی آغاز می کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مرکز تئاتر مولوی، نمایش «از خط زرد فاصله بگیرید» که محصول تلاش دانشجویان دانشگاه تهران و تربیت مدرس است از روز یک شنبه ۲۹ مردادماه در مرکز تئاتر مولوی آغاز به کار می کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

کرمان دومین میزبان برترین‌های تصویرگری براتیسلاواست

کرمان دومین میزبان برترین‌های تصویرگری براتیسلاواست


کرمان و موزه معاصر صنعتی این شهر دومین میزبان آثار منتخب تصویرگری دو سالانه براتیسلاواست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، برگزاری نمایشگاه‌ از این مجموعه آثار در دستور کار کانون قرار دارد و پس از نمایشگاه سنندج در استان کردستان که بسیار مورد استقبال علاقه‌مندان قرار گرفت،   نمایشگاه کرمان نیز ۴۲ اثر تصویرگران ایرانی و اسلواک را که تا کنون موفق به دریافت جایزه این مسابقه شده‌اند در معرض دید بازدید کنندگان قرار است آثاری که از میان آن، ۲۹ اثر تصویرگری بین‌المللی و ۱۳ اثر از ایران است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰